1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Scammed MaxCFD

Discussion in 'Scam Alerts' started by johnstanton2002, Jan 25, 2018.

  1. johnstanton2002

    johnstanton2002 Recruit

    Joined:
    Jan 25, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Hi, I signed up to MAXCFD after a phone call in which I felt pressured to depositing $250 on 31st October 2017 with the promise of good things. As soon as I came off the phone I did a little digging and realized I did not want to go through with this so immediately requested a withdrawal. After I completed all the required documents to verify my account and after about 10 days it was verified and I was told this would be processed. My withdrawal has now been in a pending state for 3 months now. I have been calling them every 2 or 3 days since November and also been emailing them constantly. All I am told is this is with the finance team and I'll receive an email within days but nothing ever appears. Today I notice they have taken $50 from my balance for inactivity on the account, inactivity which is on their side as they won't give me my money back after constant contact and complaining from myself. Now I can't even get them on the phone, the phone call automatically drops after being on hold for 10 minutes.

    Hope someone can help with some advice.

    Thanks
     
  2. FxMaster

    FxMaster Lt. Colonel

    Joined:
    Oct 17, 2011
    Messages:
    5,628
    Likes Received:
    580
    Maxcfd is already marked as a scam Broker base on Trader`s vote and scamming cases. You can read more here http://www.forexpeacearmy.com/forex-reviews/14112/www.maxcfd.com.com

    Now, come to the solution of your problem, If you deposited your money via credit card then contact the credit card customer care asap and ask them to file a chargeback.
     
  3. johnstanton2002

    johnstanton2002 Recruit

    Joined:
    Jan 25, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    I deposited the money using a Visa Debit card
     
  4. FxMaster

    FxMaster Lt. Colonel

    Joined:
    Oct 17, 2011
    Messages:
    5,628
    Likes Received:
    580
    Then go ahead lodge the chargeback against them.
     
  5. johnstanton2002

    johnstanton2002 Recruit

    Joined:
    Jan 25, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    I called my bank but they have told me as it was an investment transaction that they cannot help me. The could only advise that I call trading standards
     
  6. FxMaster

    FxMaster Lt. Colonel

    Joined:
    Oct 17, 2011
    Messages:
    5,628
    Likes Received:
    580
    Tell them that they did not provide what you made payment for and you have the proofs.
     
  7. LegalMaxCFD

    LegalMaxCFD MaxCFD Representative

    Joined:
    Dec 22, 2017
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Hi John,

    We apologize for the negative experience that you have had with us.

    I have checked your account, and we have noticed that you have already been refunded.

    Please confirm if the funds has reached you on your end.

    Kind regards,
    Legal MaxCFD
     
  8. johnstanton2002

    johnstanton2002 Recruit

    Joined:
    Jan 25, 2018
    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Hi,

    I have checked and I have been refunded the money now apart from the $50 MaxCFD took for inactivity on the account even though the only inactivity was waiting on my refund from day one even though every other day or so I was in constant contact with MaxCFD to get this.

    John
     
  9. LegalMaxCFD

    LegalMaxCFD MaxCFD Representative

    Joined:
    Dec 22, 2017
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Hi John,

    I'm gad to hear that you have well received your funds.

    In regards to your remaining funds of the inactivity fee, I will check with the relevant department and get one of the support representatives to get back to you personally.

    Kind regards,
    Legal MaxCFD
     
  10. FxMaster

    FxMaster Lt. Colonel

    Joined:
    Oct 17, 2011
    Messages:
    5,628
    Likes Received:
    580
    Hi John, Keep us updated so we will have resolved issue soon.
     

Share This Page