• Please try to select the correct prefix when making a new thread in this folder.

    Discuss is for general discussions of a financial company or issues related to companies.

    Info is for things like "Has anyone heard of Company X?" or "Is Company X legit or not?"

    Compare is for things like "Which of these 2 (or more) companies is best?"

    Searching is for things like "Help me pick a broker" or "What's the best VPS out there for trading?"

    Problem is for reporting an issue with a company. Please don't just scream "CompanyX is a scam!" It is much more useful to say "I can't withdraw my money from Company X" or "Company Y is not honoring their refund guarantee" in the subject line.
    Keep Problem discussions civil and lay out the facts of your case. Your goal should be to get your problem resolved or reported to the regulators, not to see how many insults you can put into the thread.

    More info coming soon.

Discuss AjaxFinancial.com

General discussions of a financial company
Can you provide some specific details about how transparent Ajax Financial is?

Personally, when i see vaguely worded praise by a brand new forums account with only 1 post to their name, I feel a little suspicious. When the praise is only 3 words long, I feel more suspicious.
 
J’ai rédigé ma réponse comme résume en anglais dans ce forum car j’essaye de donne mon opinion dans la page des commentaires mais sa ne s’affiche pas.par obligation j’étais dirige dans cette page de ce forum mais comme j’ai signale la phrase était en anglais et elle c’est traduite en français, motif inconnu !!! Je suis pas oblige d’être un ancien membre de ce forum pour donner mon opinion sur n’importe quel compagnie car ce dernier est base sur un savoir.la preuve je peux vous citez quelque avantages : * Ajax Financial n’accepte pas les clients dont le revenu annuel est inferieur à 25000.00 $. *Système de STP (Straight Through Processing) de traiter les actions. *Ajax Financial utilise les mêmes plateformes que les institutions financière utilisent pour l’exécution des transactions. *Ajax Financial sépare son capitale propre de celui des clients. *Ajax Financial n’accepte que les dépositaires utilisant leur propre compte. *Vue que Ajax Financial est liée en vertu de pools de liquidité (Liquidity pools) la transaction minimale exécute est mini lot. Bonne chance à tous.
 
Last edited:
Back
Top