FxGlory stole $6 643.51. They are SCAMMers!

komposter

Private
Messages
20
See English version below.
-----------------------------

FxGlory - мошенники.
Они украли мои деньги и не отвечают на мои письма.

Я начал работать с FxGlory 2013-05-09. Открыл счет, отправил документы на проверку.
2013-05-20 внес средства с помощью WebMoney, и начал торговлю.

Сначала все было хорошо - я выводил прибыль, вносил средства после проигрыша, снова зарабатывал и выводил прибыль.
Всего я внес $500 (250 + 250) и вывел $2920 (220 + 300 + 1200 + 1200).

После того, как я поднял баланс счета до $7000, 2013-07-26 заказал вывод $5500:
17316_2013.07.26_hide_phone.png
17316_2013.07.26_2.png
17316_2013.07.26_3.png
17316_2013.07.26_4.png
17316_2013.07.26_5.png

Продолжение - в следующем посте...

----------------------------
FxGlory is a SCAM.
They stolen my money and don't answer to my emails.

I started working with FxGlory 2013-05-09. I opened account and sent the documents for approval.
2013-05-20 made the deposit by WebMoney, and started trading.

Initially everything was fine - I made withdrawal of profit, made additional deposit after stop out, and made withdrawals again.
Total I deposited $500 (250 + 250) and withdrawed $2 920 (220 + 300 + 1200 + 1200).

When my account balance was $7 000 (2013-07-26), I ordered the withdrawal of $5 500:
17316_2013.07.26_hide_phone.png
17316_2013.07.26_2.png
17316_2013.07.26_3.png
17316_2013.07.26_4.png
17316_2013.07.26_5.png

To be continued in the next post...
 
FxGlory stole $6 643.51. They are SCAMMers! Part 2

See English version below.
-------------------------------

FxGlory несколько дней не отвечали на мой запрос, и 2013-07-29 я направил запрос в службу поддержки:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

2013-07-31 мне отменили запрос на вывод средств и все результаты торговли, оставив на счете $500 (которые я на него депонировал):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
17316_2013.07.31.png
17316_2013.07.31_2_hide_phone.png


Я обратился в онлайн-поддержку за объяснениями, попросил телефон бухгалтерии:
17316_2013.07.31_chat.png
17316_2013.07.31_chat2.png

По указанным на сайте телефонам никто не отвечал (звонил много раз в разное время).

2013-08-01 я еще раз обратился в онлайн-поддержку:
17316_2013.08.01_chat.png

и они мне прислали письмо:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

На него я тут же ответил:
Hello, Fxglory.

Скажите, пожалуйста, на каком основании вы списали 6643.51 USD с моего счета?
На какое правило вы ссылаетесь?
Что такое "price changes"?
Где хоть какие-то доказательства? Почему я должен верить вашим словам?

В это же время мне удалось дозвониться до них по телефону, и они рассказали то же самое, что написано в письме. На мои вопросы не ответили.

После этого я заказал вывод оставшихся $500 и ждал ответа.

2013-08-06 я написал еще одно письмо:
Здравствуйте, Fxglory Company.

Вы не собираетесь отвечать на мои вопросы?
You are going to answer my questions?

А 2013-08-16 еще раз обратился в онлайн-поддержку:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

Больше они мне не отвечали.

-------------------------------
FxGlory did not respond to my request few days, and at 2013-07-29 I sent request to online-support:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

At 2013-07-31 they canceled my withdrawal request and all trade results, and leave only $500 on account balance (which I deposited):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
17316_2013.07.31.png
17316_2013.07.31_2_hide_phone.png


I contacted the online support for explanations, asked for phone-numbers:
17316_2013.07.31_chat.png
17316_2013.07.31_chat2.png

Phone numbers listed on web-site didn't respond (I tried to call many times).

At 2013-08-01 I contact online support again:
17316_2013.08.01_chat.png

and they sent me a letter:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

I immediately replied:
Hello, Fxglory.

Tell me, please, on what basis do you stole 6643.51 USD from my account?
What rule do you refer on?
What is the "price changes"?
Where is any evidence? Why should I believe anything you say?

At the same time, I managed to call them on the phone and they told me the same thing that is written in the letter. My questions still has not answered.

After that, I ordered the withdrawal of the remaining $500, and waited for an answer.

2013-08-06 I wrote another letter:
Hello, Fxglory Company.
You are going to answer my questions?

And at 2013-08-16 write to online support again:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

After that were not any answers from them.
 
Part 2

See English version below.
-------------------------------

FxGlory несколько дней не отвечали на мой запрос, и 2013-07-29 я направил запрос в службу поддержки:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

2013-07-31 мне отменили запрос на вывод средств и все результаты торговли, оставив на счете $500 (которые я на него депонировал):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
17316_2013.07.31.png
17316_2013.07.31_2_hide_phone.png

Я обратился в онлайн-поддержку за объяснениями, попросил телефон бухгалтерии:
17316_2013.07.31_chat.png
17316_2013.07.31_chat2.png

По указанным на сайте телефонам никто не отвечал (звонил много раз в разное время).

2013-08-01 я еще раз обратился в онлайн-поддержку:
17316_2013.08.01_chat.png

и они мне прислали письмо:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

На него я тут же ответил:
Hello, Fxglory.

Скажите, пожалуйста, на каком основании вы списали 6643.51 USD с моего счета?
На какое правило вы ссылаетесь?
Что такое "price changes"?
Где хоть какие-то доказательства? Почему я должен верить вашим словам?

В это же время мне удалось дозвониться до них по телефону, и они рассказали то же самое, что написано в письме. На мои вопросы не ответили.

После этого я заказал вывод оставшихся $500 и ждал ответа.

2013-08-06 я написал еще одно письмо:
Здравствуйте, Fxglory Company.

Вы не собираетесь отвечать на мои вопросы?
You are going to answer my questions?

А 2013-08-16 еще раз обратился в онлайн-поддержку:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

Больше они мне не отвечали.

-------------------------------
FxGlory did not respond to my request few days, and at 2013-07-29 I sent request to online-support:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

At 2013-07-31 they canceled my withdrawal request and all trade results, and leave only $500 on account balance (which I deposited):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
17316_2013.07.31.png
17316_2013.07.31_2_hide_phone.png


I contacted the online support for explanations, asked for phone-numbers:
17316_2013.07.31_chat.png
17316_2013.07.31_chat2.png

Phone numbers listed on web-site didn't respond (I tried to call many times).

At 2013-08-01 I contact online support again:
17316_2013.08.01_chat.png

and they sent me a letter:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

I immediately replied:
Hello, Fxglory.

Tell me, please, on what basis do you stole 6643.51 USD from my account?
What rule do you refer on?
What is the "price changes"?
Where is any evidence? Why should I believe anything you say?

At the same time, I managed to call them on the phone and they told me the same thing that is written in the letter. My questions still has not answered.

After that, I ordered the withdrawal of the remaining $500, and waited for an answer.

2013-08-06 I wrote another letter:
Hello, Fxglory Company.
You are going to answer my questions?

And at 2013-08-16 write to online support again:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

After that were not any answers from them.
 
Last edited:
Part 3

See English version below.
---------------------------------
Отчет счета и полная история сделок из МТ приложена к этому посту.

Извините, что добавил сразу несколько тем, не смог добавлять сообщения в только что созданную тему.

---------------------------------
Account statement and a complete history of transactions from MT is attached to this post.

Sorry for few same threads, I was not able to add post into first created one.

---------------------------------
The end!
 

Attachments

  • FxGlory_17316.zip
    994.6 KB · Views: 4
Part 2

See English version below.
-------------------------------

FxGlory несколько дней не отвечали на мой запрос, и 2013-07-29 я направил запрос в службу поддержки:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

2013-07-31 мне отменили запрос на вывод средств и все результаты торговли, оставив на счете $500 (которые я на него депонировал):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
View attachment 11563
View attachment 11564


Я обратился в онлайн-поддержку за объяснениями, попросил телефон бухгалтерии:
View attachment 11565
View attachment 11566

По указанным на сайте телефонам никто не отвечал (звонил много раз в разное время).

2013-08-01 я еще раз обратился в онлайн-поддержку:
View attachment 11567

и они мне прислали письмо:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

На него я тут же ответил:
Hello, Fxglory.

Скажите, пожалуйста, на каком основании вы списали 6643.51 USD с моего счета?
На какое правило вы ссылаетесь?
Что такое "price changes"?
Где хоть какие-то доказательства? Почему я должен верить вашим словам?

В это же время мне удалось дозвониться до них по телефону, и они рассказали то же самое, что написано в письме. На мои вопросы не ответили.

После этого я заказал вывод оставшихся $500 и ждал ответа.

2013-08-06 я написал еще одно письмо:
Здравствуйте, Fxglory Company.

Вы не собираетесь отвечать на мои вопросы?
You are going to answer my questions?

А 2013-08-16 еще раз обратился в онлайн-поддержку:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

Больше они мне не отвечали.

-------------------------------
FxGlory did not respond to my request few days, and at 2013-07-29 I sent request to online-support:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.

Thanks.

At 2013-07-31 they canceled my withdrawal request and all trade results, and leave only $500 on account balance (which I deposited):
Your withdrawal request is rejected for this reason :

Not allowed to withdrawal
View attachment 11563
View attachment 11564


I contacted the online support for explanations, asked for phone-numbers:
View attachment 11565
View attachment 11566

Phone numbers listed on web-site didn't respond (I tried to call many times).

At 2013-08-01 I contact online support again:
View attachment 11567

and they sent me a letter:
Dear Client,

Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.

{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}

I immediately replied:
Hello, Fxglory.

Tell me, please, on what basis do you stole 6643.51 USD from my account?
What rule do you refer on?
What is the "price changes"?
Where is any evidence? Why should I believe anything you say?

At the same time, I managed to call them on the phone and they told me the same thing that is written in the letter. My questions still has not answered.

After that, I ordered the withdrawal of the remaining $500, and waited for an answer.

2013-08-06 I wrote another letter:
Hello, Fxglory Company.
You are going to answer my questions?

And at 2013-08-16 write to online support again:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо

After that were not any answers from them.
 

Attachments

  • 17316_2013.07.31.png
    17316_2013.07.31.png
    73.4 KB · Views: 0
  • 17316_2013.07.31_2_hide_phone.png
    17316_2013.07.31_2_hide_phone.png
    61.4 KB · Views: 0
  • 17316_2013.07.31_chat.png
    17316_2013.07.31_chat.png
    53.7 KB · Views: 0
  • 17316_2013.07.31_chat2.png
    17316_2013.07.31_chat2.png
    78.8 KB · Views: 1
  • 17316_2013.08.01_chat.png
    17316_2013.08.01_chat.png
    80.6 KB · Views: 0
Send an email to every address you can find for them and invite them to join the discussion here.
 
I received an answer:
Dear Sir

Using this old and famous illegal EA that sends fake prices to the market , is already well known by each Forex trader.
He/She maybe a newbie in Forex and every expert traders knows fake price EA is illegal to use and a clear example to fraud done by some unwise customers , who think just himself knows about this EA.

And answered to them too:
Hello, Fxglory.

Ваше дело - отвечать или нет.
Я просто вам сообщил.

It is up to you - to answer in this thread or not.
I just let you know.
 
Ask them to come to this thread and publicly explain how their price feed could be so bad that an "old and illegal" EA could still work.
 
Ask them to come to this thread and publicly explain how their price feed could be so bad that an "old and illegal" EA could still work.
I received new email:
Dear Sir
Thanks about informing us about that.

And I've invited them to discussion one more time.


And just for clarify - EA didn't close deals with few pips profit, it took big profit in each deal (see the report above).
 
Back
Top