• Please try to select the correct prefix when making a new thread in this folder.

Discuss is for general discussions of a financial company or issues related to companies.

Info is for things like "Has anyone heard of Company X?" or "Is Company X legit or not?"

Compare is for things like "Which of these 2 (or more) companies is best?"

Searching is for things like "Help me pick a broker" or "What's the best VPS out there for trading?"

Problem is for reporting an issue with a company. Please don't just scream "CompanyX is a scam!" It is much more useful to say "I can't withdraw my money from Company X" or "Company Y is not honoring their refund guarantee" in the subject line.
    Keep Problem discussions civil and lay out the facts of your case. Your goal should be to get your problem resolved or reported to the regulators, not to see how many insults you can put into the thread.

More info coming soon.

Discuss Grinta-Invest.com

General discussions of a financial company
I began trading with Grinta invest as a first time trader on the 06 June 2016, I will be honest in the beginning I was very nervous because I am situated in South Africa investing money into the market via my broker Michael who is situated in another country so I was very hesitant. Michael was very honest with me from the beginning by explaining to me that even though there may be great profit opportunities in the forex market I need to ensure that I manage my risk accordingly because a double edged sword is always present. Once I actually made the investment and went live my experience and knowledge has grown substantially over the past month, I reached a point where I had grown my account by over 50% which was amazing. Michael has always been available to offer guidance through the knowledge which he has acquired on the markets over his lifetime and whenever I have followed his guidance I have instantly seen the rewards materialize.

This past Brexit week was a tough one for many traders and when I look back at all the losses which I have experienced this week, it has been the direct result of me not following the advice provided to me by Michael. I am very optimistic as I write this review because I am confident that my partnership with Grinta Invest and Michael will yield much better and consistent results as long as I learn from my broker.

My advice to you would be to give Grinta Invest and Michael a try because I guarantee if you listen and put in the effort to learn from this company you will be well on your way to learning how to become a profitable trader, the only thing you should bear in mind is that this journey is not an overnight success story so be patient as you move forward and learn how to understand the dynamics of the market before you take big risks. One of the lessons I will pass onto you straight from the mouth of my mentor Michael is "Don't argue with the market and learn to cut your losses in a trade because there will always be opportunities to make profits in future trades".

A special thanks to Michael at Grinta Invest for partnering with me on my trading journey, I hereby pledge my allegiance to the company on my journey towards becoming a consistently profitable trader.

Regards

L.P

I began trading with Grinta invest as a first time trader on the 06 June 2016, I will be honest in the beginning I was very nervous because I am situated in South Africa investing money into the market via my broker Michael who is situated in another country so I was very hesitant. Michael was very honest with me from the beginning by explaining to me that even though there may be great profit opportunities in the forex market I need to ensure that I manage my risk accordingly because a double edged sword is always present. Once I actually made the investment and went live my experience and knowledge has grown substantially over the past month, I reached a point where I had grown my account by over 50% which was amazing. Michael has always been available to offer guidance through the knowledge which he has acquired on the markets over his lifetime and whenever I have followed his guidance I have instantly seen the rewards materialize.

This past Brexit week was a tough one for many traders and when I look back at all the losses which I have experienced this week, it has been the direct result of me not following the advice provided to me by Michael. I am very optimistic as I write this review because I am confident that my partnership with Grinta Invest and Michael will yield much better and consistent results as long as I learn from my broker.

My advice to you would be to give Grinta Invest and Michael a try because I guarantee if you listen and put in the effort to learn from this company you will be well on your way to learning how to become a profitable trader, the only thing you should bear in mind is that this journey is not an overnight success story so be patient as you move forward and learn how to understand the dynamics of the market before you take big risks. One of the lessons I will pass onto you straight from the mouth of my mentor Michael is "Don't argue with the market and learn to cut your losses in a trade because there will always be opportunities to make profits in future trades".

A special thanks to Michael at Grinta Invest for partnering with me on my trading journey, I hereby pledge my allegiance to the company on my journey towards becoming a consistently profitable trader.

Regards

L.P

Great results man
Keep it up.

this Michael guy is really amazing

Have allot of green pips man

I traded in the company on MT4. After my request for withdrawal, Andrew manager stopped communicating. Withdrawal they did not. Scammers 100%.

Attachments

• Clip2net_170207222604.png
    Clip2net_170207222604.png
    20.4 KB · Views: 20
I traded in the company on MT4. After my request for withdrawal, Andrew manager stopped communicating. Withdrawal they did not. Scammers 100%.

I advise you to stop that lies sir, It doesn't do you any good.
We tried to reach you and your group by phone and email for a long time, about 2 months before we stopped your account and only then you suddenly started to email us and phone us. Our expert found your documents to be fake, so are the documents of your friends. Therefore, yesterday all your investments were returned back to you. Profits are locked to your accounts and investigation about the legality of your trades has began.

We also found that the IP you are using were from Syria, a country that it's forbidden to work with, because of terror. Something you know about for sure.
I advise you to reply to your account manager request to submit a bank statement, if we decide to allow the trades you and your friends did, the profits will be sent to the bank.

You can continue and post more lies as much as you want, I'm not here to stop that, I'm only here to correct the lie and tell the truth. You can also see that you are the only one complaining about us online... Since this company was established, none of our clients never had any issue with withdrawals or e-legal trading, you are the first and I hope the last also.

I do wish you a great day and that you will never be able to scam any broker again now that I added you and your friends to the "black-list" of scam clients.

For a long time this kind of earnings was interested. I tried the site grinta-invest.com. Works perfectly, for two months I have been making a profit. All questions are answered, those support is good.

Aš jau rašiau apie „Grinta-Invest“ aukų suviliojimo schemą.
„Partneris“ „Grinta-Invest“ fintecharbitrage.com yra vaiduoklių kompanija, priedanga R. Krugui ir galbūt kitiems aukų medžiotojams. „Grinta-invest“ turi pagrindo teigti, kad tai nėra jų darbuotojas, o jis yra atsakingas už visas klientų nesėkmes. O „Grinta-invest“ yra nekaltas - mes esame geriausi Visatoje, kaip matyti iš apžvalgų. „Grinta-invest“ sukūrė dar bent 6 panašias dukterinių įmonių svetaines (zenfinances.com, financestrader.com, broker-trust.com, voice-forex.com, surveyforex.com, fibo-trade.com) už gerus atsiliepimus, ten neleidžia neigiamų. Be to, yra dar viena priedanga, algofx.me, analogiška fintecharbitrage.com, tačiau turinti tvirtesnę struktūrą, siūlanti arbitražinę prekybą. Ten dirba kažkas Michaelas Dreameris ir Maxas (Abramovas ar Pavlovas?). Atsiliepimai yra iš Latvijos, Vokietijos, JK, Liuksemburgo.

Kadangi fintecharbitrage.com yra fiktyvi įmonė, nevykdanti jokios veiklos, R. Krug negali būti jos darbuotoju. Visos sutartys yra „Grinta-invest“ formos. Šis kamufliažas yra būtinas, kad „Grinta-invest“ galėtų priversti kaltę dėl kliento. Ir ši schema veikia. Prieš pradėdamas „Grinta-invest“ pereiti prie „rinkos prekybos“, R Krug savaitėmis nesikreipė, tik moterys iš „Grinta“. Jie pareikalavo daugiau pinigų ir paskelbė (ne R. Krug!) Apie būsimą prekybos pokytį. Jie sakė, kad ROBOTAS TOLĖS PREKYBA. R. Krug paskambino lygiai po mėnesio, 2016-09-09, kai reikėjo „išsaugoti“ mano sąskaitą ir pervesti pinigus. Tada R. Krug dingo, jį pakeitė Maxim Pavlov, pateikdamas klaidinančią informaciją. Jie tikriausiai keičiasi klientais, kai jie mano, kad jų sąskaitos žlunga. Aišku, kad sąskaitos buvo sąmoningai žlugdytos, pakanka pažvelgti į jų istoriją. Viskas, kas susiję tik su S. Afrikos randu, rodo viską. Niekada neketinau prekiauti rinka, aš buvau priverstas prie šios keiksmažodžių prieš savo valią. Aš nedarau vienintelio sandorio. Aš pervesdavau pinigus tik arbitražo prekybai, kaip jie man visada aiškino.

„Grinta-invest“ yra PAVOJINGiausias panašių tarpininkavimo bendrovių, savo klastinga aukų medžioklės metodika tikriausiai pritraukė daugiau klientų nei visos kitos. Jie neturi darbo pažymėjimo (baxov.net) ir viskas. Pajutusi nebaudžiamumą, Grinta gana atvirai apgaudinėja. Kas žino kitą tarpininkavimo bendrovę, kuri prarastų pinigus „vardan klientų“? „Grinta-invest“ į mano sąskaitą „prarado“ 3527,46 EUR iš 4000 premijų, sūnaus sąskaita - 4692,12 € iš 10000. Kodėl gaila - pinigai, palikti virtuvėje. Aš skolingas „Grinta-invest“? Kada jie kreipsis į teismą?

„Grinta-invest“ neatskleista „forex-brokers.pro“, „seoseed.ru“, „baxov.net“, „profitov.net“ ...

[QUOTE = "Gintautas, paštas: 356313, narys: 206293"]
„Partneris“ „Grinta-Invest“ fintecharbitrage.com yra vaiduoklių kompanija, priedanga R. Krugui ir visiems kitiems aukų medžiotojams. „Grinta-invest“ turi pagrindo teigti, kad tai nėra jų darbuotojas, o jis atsakys už visas klientų nesėkmes. O „Grinta-invest“ yra nekaltas - patikrinkite, ar matote, kaip matote. „Grinta-invest“ sukūrė dar bent 6 panašias dukterinių įmonių svetaines (zenfinances.com, financestrader.com, broker-trust.com, voice-forex.com, surveyforex.com, fibo-trade.com) kelionių. Būkite, tai dar viena priedanga, algofx.me, analogiška fintecharbitrage.com, turkite tvirtą tvirtą struktūrą, siūlančią arbitražinę prekybą. Dešimt dirbančių Michaelas Dreameris ir Maxas (Abramovas ar Pavlovas?). Atsiliepimai yra iš Latvijos, Vokietijos, JK, Liuksemburgo.

Kaip fintecharbitrage.com yra fiktyvi įmonė, nevykdanti aktyvi veikla, R. Krug negali būti jos darbuotoja. Visos sutartys yra „Grinta-invest“ formos. Ši rinkfliažas yra būtinas, kai „Grinta-invest“ gali priversti kaltę dėl klientų. Ir ši schema. Prieš pradedant „Grinta-invest“ pereiti prie „rinkos prekybos“, R Krug savaitės nesikreipė, tik moterys iš „Grinta“. Jie pareikalavo daugiau pinigų ir paskelbė (ne R. Krug!) Apie būsimą prekybos pokytį. Jie sako, kad ROBOTAS TOLĖS PREKYBA. R. Krug paskambino lygiai po mėnesio, 2016-09-09, kai reikėjo „išsaugoti“ mano sąskaitą ir tyrinėti. Tada R. Krug dingo, jos pakeitė Maksimą Pavlovą, pateikdamas klaidingai informaciją. Jie tikriausiai keičiasi klientais, kai jie mano, kai jų sąskaitos žlunga. Aišku, kai sąskaita buvo sąmoningai žlugdytos, žinomos jų žinios. Viskas, kas apima tik su S. Afrikos randu, rodo viską. Niekada neketinau prekiauti rinka, aš buvau priverstas prie šių keiksmažodžių prieš savo valią. Aš nedarau vienintelio sandorio. Aš pervesdavau vertingą arbitražo prekybą, kaip jie man visada aiškino.

„Grinta-invest“ yra PAVOJINGAS didžiausias panašių tarpininkavimo bendrovių, savo klastingų aukų medžioklės metodikos, greičio, daugiau klientų, nei visų kitų, pasirinkimas. Jie turi laisvą pažymėjimą (baxov.net) ir viską. Pajutusi nebaudžiamumą, Grinta gana atvirai apgaudinėja. Kas žino kitą tarpininkavimo bendrovę, kas prarastų geriausius „vardan klientus“? „Grinta-invest“ į mano sąskaitą „prarado“ 3527,46 EUR iš 4000 premijų, sūnaus sąskaita - 4692,12 € iš 10000. Kodėl gaila - pinigai, naudojama virtuvė. Aš skolingas „Grinta-invest“? Kada jie kreipsis i teismą?

„Grinta-invest“ neatskleista „forex-brokers.pro“, „seoseed.ru“, „baxov.net“, „profitov.net“ ...
[/ QUOTE]

[QUOTE = "Gintautas, paštas: 356313, narys: 206293"]
„Partneris“ „Grinta-Invest“ fintecharbitrage.com yra vaiduoklių kompanija, priedanga R. Krugui ir visiems kitiems aukų medžiotojams. „Grinta-invest“ turi pagrindo teigti, kad tai nėra jų darbuotojas, o jis atsakys už visas klientų nesėkmes. O „Grinta-invest“ yra nekaltas - patikrinkite, ar matote, kaip matote. „Grinta-invest“ sukūrė dar bent 6 panašias dukterinių įmonių svetaines (zenfinances.com, financestrader.com, broker-trust.com, voice-forex.com, surveyforex.com, fibo-trade.com) kelionių. Būkite, tai dar viena priedanga, algofx.me, analogiška fintecharbitrage.com, turkite tvirtą tvirtą struktūrą, siūlančią arbitražinę prekybą. Dešimt dirbančių Michaelas Dreameris ir Maxas (Abramovas ar Pavlovas?). Atsiliepimai yra iš Latvijos, Vokietijos, JK, Liuksemburgo.

Kaip fintecharbitrage.com yra fiktyvi įmonė, nevykdanti aktyvi veikla, R. Krug negali būti jos darbuotoja. Visos sutartys yra „Grinta-invest“ formos. Ši rinkfliažas yra būtinas, kai „Grinta-invest“ gali priversti kaltę dėl klientų. Ir ši schema. Prieš pradedant „Grinta-invest“ pereiti prie „rinkos prekybos“, R Krug savaitės nesikreipė, tik moterys iš „Grinta“. Jie pareikalavo daugiau pinigų ir paskelbė (ne R. Krug!) Apie būsimą prekybos pokytį. Jie sako, kad ROBOTAS TOLĖS PREKYBA. R. Krug paskambino lygiai po mėnesio, 2016-09-09, kai reikėjo „išsaugoti“ mano sąskaitą ir tyrinėti. Tada R. Krug dingo, jos pakeitė Maksimą Pavlovą, pateikdamas klaidingai informaciją. Jie tikriausiai keičiasi klientais, kai jie mano, kai jų sąskaitos žlunga. Aišku, kai sąskaita buvo sąmoningai žlugdytos, žinomos jų žinios. Viskas, kas apima tik su S. Afrikos randu, rodo viską. Niekada neketinau prekiauti rinka, aš buvau priverstas prie šių keiksmažodžių prieš savo valią. Aš nedarau vienintelio sandorio. Aš pervesdavau vertingą arbitražo prekybą, kaip jie man visada aiškino.

„Grinta-invest“ yra PAVOJINGAS didžiausias panašių tarpininkavimo bendrovių, savo klastingų aukų medžioklės metodikos, greičio, daugiau klientų, nei visų kitų, pasirinkimas. Jie turi laisvą pažymėjimą (baxov.net) ir viską. Pajutusi nebaudžiamumą, Grinta gana atvirai apgaudinėja. Kas žino kitą tarpininkavimo bendrovę, kas prarastų geriausius „vardan klientus“? „Grinta-invest“ į mano sąskaitą „prarado“ 3527,46 EUR iš 4000 premijų, sūnaus sąskaita - 4692,12 € iš 10000. Kodėl gaila - pinigai, naudojama virtuvė. Aš skolingas „Grinta-invest“? Kada jie kreipsis i teismą?

[/ QUOTE]
You write the same thing all around. Do you realize that Grinta has thousands of satisfied clients around the world? You're probably the only bitter and dissatisfied client of Grinta because you probably didn't follow their rules. You've only been complaining since 2016. You must have been greedy and you wanted to make more than 3% a month? Grinta is one of the most reliable companies on the market. I know what I'm talking about, I invested in Grinta two years ago (my brother too) and we are very satisfied. Your negative reviews are unwarranted, misleading and lies.

Back