LIONSBIT-ESTAFA-SCAM

Dfinanciero

Recruit
Good morning, I want to write this story so that nobody else is scammed by LIONSBIT, or similar brokers.

In my case it happened to them that after a month they were going to return a deposited money, which assured them that they never received, they have not returned it to me.

LIONSBIT

For this reason, I do not want more, I can not do anything else.

We offer you returns of 10 per month, including 100%, they call you with very good forms, including the accounts of other clients that supposedly had benefits to be stung. BUT PLEASE BEFORE YOU DECIDE TO DO SOMETHING WITH THEM, send me an email and I can send you all the data, crossed emails and recorded conversations with them. When I realized the scam that was trying to me, I started recording telephone conversations and saved all the emails. All very good words, but never returned the money deposited.

LIONSBIT

Precautions before making an investment in dollars, euros or cryptocurrency with Lionsbit or another broker:

- If registered in MAshall Islands, Mauritius, Belize or similar. Do not take risks that your money has a high risk of not returning to your bank.

- According to several sources who say they want another brand to be able to continue cheating, so they do call the person with respect to Cubano, or Dominicano, for fanor ... do not do anything and do not risk your money for more beautiful than they put it to you They are commercial-professional swindlers. I know it's wrong to put all the Dominicans and Cubans in the same bag, but we have to put precautions, since the money that has won over a long period, can steal in a single moment.

After something similar happened to me a few years ago, I have decided to tell my story and has even created support for all those who have been scammed to be able to go against them and against all the possible brands that keep opening to continue with their alleged scam.

There is no email that has been created to be able to communicate and that has been scammed and that has not yet been redirected and saved. PLEASE do not do anything or write at least in the email so you can send the evidence to expose the great LIONSBIT SCAMS.

lionsbitafectados@gmail.com

If you have any other similarity in another broker you can also write to fight and create a community where you can do smart business without falling into the clutches of LIONSBIT or similar companies.

LIONSBIT

After everything that happened, he performed several tests. I have set a series of rules that a broker, manager or financial advisor must meet to have that quality that my money is safe. He called several companies of intermediaries and managers of interest accounts and to open accounts with it ... And interestingly, none of these companies with which he has spoken passed the quality test to be able to deposit with them.

A lot of caution to decide who you put your money with.

I remain at your disposal in the indicated mail.

Buenas a todos, quiero escribir esta historia para que nadie más SEA ESTAFADO POR LIONSBIT, ni brokers similares.

En mi caso lo sucedido con ellos es que despues de un mes diciendo que me iban a devolver un dinero depositado, que ellos aseguran que nunca recibieron, no me lo han devuelto.

LIONSBIT

Por esta razon no quiero que nadie más caiga en sus manos y se quede sin dinero.

Te ofrecen rentabilidades del 10 al mes incluso 100%, te llamarán con muy buenas formas incluso te enseñaran cuentas de otros clientes que supuestamente han tenido beneficios para que piques. PERO POR FAVOR ANTES QUE QUE TE DECIDAS HACER ALGO con ellos, mandame un email y te puedo mandar todos los datos, emails cruzados y conversaciones grabadas con ellos. Cuando me di cuenta de la estafa que me estaban intentando hacer, empece a grabar conversaciones telefonicas y guarde todos los emails. Todo muy buenas palabras,pero nunca me devolvieron el dinero depositado.

LIONSBIT

Precauciones antes de hacer una inversión en dolares,euros o criptomoneda con Lionsbit u otro broker:

- Si esta registrado en islas MArshall, Islas Mauricio,Belice o similar. No corras riesgos ya que tu dinero tiene un alto riesgo de no volver a tu banco.

- Según varias fuentes me dicen que quieren montar otra marca para poder seguir estafando, por lo que si te llama alguna persona con acento Cubano, o Dominicano, por fanor....no hagas nada y no pongas en riesgo tu dinero por más bonito que te lo pongan. Son comerciales-estafadores profesionales. Se que esta mal poner a todos los dominanos Y cubanos en el mismo saco, pero tenemos que poner precauciones, ya que el dinero que has ganado en un largo periodo, te lo pueden robar en un solo momento.

Después de que algo parecido me sucediese unos años atras, me he decidido a contar mi historia y ha crear incluso un apoyo para uni a todos lso que hemos sido estafados para poder ir contra ellos y contra todas las posibles marcas que sigan abriendo para continuar con su presunta estafa.

Os dejo un email que he creado para poder comunicarnos y organizarnos si ya habeis sido estafados y si todavia no habeis caido en sus redes POR FAVOR no hagais nada o como minimo escribirme al email para que os pueda mandar las pruebas que ponen al descubiertos a los grandes ESTAFADORES DE LIONSBIT.

Si os ha sucedido algo parecido en otro broker tambien podeis escribirme para poder combatir y crear una comunidad donde podamos hacer inversiones inteligentes pero sin caer en las garras de LIONSBIT ni empresas parecidas.

LIONSBIT

Despues de todo lo sucedido he ralizado varias pruebas. Me he puesto una serie de normas que un broker ,gestor o asesor fiannciero debe de cumplir para tener tal calidad que mi dinero este seguro. he llamado a varias empresas de brokers y gestores cuentas interesandome en abrir cuenta con ello..... Y curiosamente, ninguna de estas empresas con las que he hablado han pasado la prueba de calidad para poder depositar con ellos.

Mucha precaucion para decidir con quien poneis vuestro dinero.

Quedo a vuestra disposición en el correo indicado.

Saludosy muchos exitos con vuestras inversiones!!!