• Please try to select the correct prefix when making a new thread in this folder.

    Discuss is for general discussions of a financial company or issues related to companies.

    Info is for things like "Has anyone heard of Company X?" or "Is Company X legit or not?"

    Compare is for things like "Which of these 2 (or more) companies is best?"

    Searching is for things like "Help me pick a broker" or "What's the best VPS out there for trading?"

    Problem is for reporting an issue with a company. Please don't just scream "CompanyX is a scam!" It is much more useful to say "I can't withdraw my money from Company X" or "Company Y is not honoring their refund guarantee" in the subject line.
    Keep Problem discussions civil and lay out the facts of your case. Your goal should be to get your problem resolved or reported to the regulators, not to see how many insults you can put into the thread.

    More info coming soon.

Discuss LQDMarkets.com (Liquid Markets)

General discussions of a financial company
Survey is a positive sign.... funds were credited in my a/c within a couple of days of receiving the survey..
They replied eventually but by then the funds had already been credited to my a/c...
 
Cześć ludzie,

Czy macie jakieś aktualne informacje na temat sytuacji? Czy macie jakieś informacje czy proces zwrotu pieniędzy klientów już się rozpoczął? Wygląda na to, że utknęliśmy tutaj w jakiejś biurokracji.

Ponadto nie ma informacji zwrotnej na temat tego, dlaczego FSCS potrzebuje tygodni na sprawdzenie, czy klienci LQD Markets kwalifikują się do odszkodowania (mimo że LQD Markets zapewnił i wyraźnie stwierdził, że ich klienci są ubezpieczeni przez FSCS).

A jak wszyscy wiemy, że około 40% pieniędzy klientów zniknęło (mimo że powinny być bezpieczne na oddzielnych kontach i poza firmą), ale wydaje się, że nikt nic nie robi z tą działalnością wyglądającą na oszustwo. Co myślicie o tym?

Sprawy wyglądają coraz dziwniej.

Z wyrazami szacunku

LQDP
Rozumiem, że LQD Markets zbankrutowało i zostało zamknięte.

Konta klientów również zostały zamknięte?
 
Z powodu braku środków nie mogę handlować, odkąd LQD Markets ogłosiło upadłość 27 stycznia 2015 (dokładnie 4 miesiące i 7 dni!!!). Jeśli FSCS wkrótce nie zwróci naszych środków, nie widzę sposobu, w jaki trader detaliczny miałby lokować swoje pieniądze u angielskiego brokera. Wcześniej czy później nasze zmagania z LQD Markets staną się znane opinii publicznej.
Rozumiem, że LQD Markets zbankrutowało i zostało zamknięte.

Konta klientów również zostały zamknięte? Klienci nie poniosą dalszych opłat?
 
Korekta


Według mnie, około 60% (a nie 40%) pieniędzy klientów przepadło... Spójrzmy na cytat z pliku „Zawiadomienie o wyniku spotkania.pdf”:

Zatem niedobór szacuje się na 60% całkowitej kwoty roszczenia pieniężnego klienta. Oznacza to, że ~60% (a nie ~40%) pieniędzy klientów zniknęło. Czy masz inne wyjaśnienie?

Z wyrazami szacunku,
Raimundasa
LQD Markets zbankrutowało i zostało zamknięte? Konta klientów również zostały zamknięte? Konsumenci nie są obciążani opłatami?
 
Back
Top