Olympus Markets

ditohan

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Hände weg! SCAM!: Habe selber (frewillig) über € 14000.00 einbezahlt. In Juli 2019 habe ich versucht zu kündigen. Jetzt (Oktober 2019) habe ich, abgesehen von nichtssagende Kommentare des Support-Dienstes ("Thank you for contacting us.This information has been forwarded to your senior account manager who will contact you at the earliest opportunity in order to assist you.For any further inquiries, please do not hesitate to contact us."). Alle Kontakte über schlecht zu verstehendes VoIP, kein einziges seiöses Antwort über Email.

Und ich hatte schon 6 oder 7 "Senior Account Managers, welche immer wieder versuchen mehr Geld aus Dir herauszukriegen.

Letzte Donnerstag wurde ich wieder angerufen: "wegen Probleme mit Behörden können wir erst jetzt Ihre Anfrage im Angriff nehmen. Aber jetzt kommt es gut.". Ueber meine Kreditkarte, wo Sie eine Sicherhei einhlen mussten, würde die Rückzahlung stattfinden. OHNE MEINE ZUSTIMMUNG WAREN AM MONTAG € 7500.-VON MEINE (neue, die alte hatte ich schon sperren lassen; keine Ahnung wie die meine neue Kreditkartennummer gefunden haben) KREDITKARTE ABGESCHRIEBEN, UND VIA BITCOINS AUF MEIN OLYMPUSMARKETS-KONTO GUTGESCHRIEBEN.Neues Saldo bei Olympus Markets daher über € 21000.00 - Geld, welches ich wahrscheinlich nie mehr zurück sehe. Ich habe schon Anzeige bei der Polizei gemacht, und meine Kreditkarten-Company Auftrag gegeben diese letzte nicht-bewilligte € 7500.00 zurück zu holen. Abwarten, aber ich erwarte nicht viel. Habe mal wieder eine neue Kreditkarte angefragt. ÜBRIGENS: SEIT ICH DEN ACCOUNT BEI OLYMPUS MARKETS ERÖFFNET HABE WURDEN VIERMAL ILLEGALE TRANSAKTIONEN BEI PAYPAL GETÄTIGT, UND ZWEI DIREKT ÜBER MEINE (JETZT GESPERRTE) KREDITKARTE.

SEI SEHR VORSICHT: DAS GELD IST WEG, UND DEINE KREDITKARTE WIRD, DIREKT ODER INDIREKT) MISSBRAUCHT!

OLYMPUS MARKETS IST EINE ABSOLUTES BETRUG, UND ES IST UNVERSTÄNDLICH DAS DIESES PLATTFORM NOCH IMMER AKTIV IST.
 

ditohan

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Hände weg! SCAM!: Habe selber (frewillig) über € 14000.00 einbezahlt. In Juli 2019 habe ich versucht zu kündigen. Jetzt (Oktober 2019) habe ich, abgesehen von nichtssagende Kommentare des Support-Dienstes ("Thank you for contacting us.This information has been forwarded to your senior account manager who will contact you at the earliest opportunity in order to assist you.For any further inquiries, please do not hesitate to contact us."). Alle Kontakte über schlecht zu verstehendes VoIP, kein einziges seiöses Antwort über Email.

Und ich hatte schon 6 oder 7 "Senior Account Managers, welche immer wieder versuchen mehr Geld aus Dir herauszukriegen.

Letzte Donnerstag wurde ich wieder angerufen: "wegen Probleme mit Behörden können wir erst jetzt Ihre Anfrage im Angriff nehmen. Aber jetzt kommt es gut.". Ueber meine Kreditkarte, wo Sie eine Sicherhei einhlen mussten, würde die Rückzahlung stattfinden. OHNE MEINE ZUSTIMMUNG WAREN AM MONTAG € 7500.-VON MEINE (neue, die alte hatte ich schon sperren lassen; keine Ahnung wie die meine neue Kreditkartennummer gefunden haben) KREDITKARTE ABGESCHRIEBEN, UND VIA BITCOINS AUF MEIN OLYMPUSMARKETS-KONTO GUTGESCHRIEBEN.Neues Saldo bei Olympus Markets daher über € 21000.00 - Geld, welches ich wahrscheinlich nie mehr zurück sehe. Ich habe schon Anzeige bei der Polizei gemacht, und meine Kreditkarten-Company Auftrag gegeben diese letzte nicht-bewilligte € 7500.00 zurück zu holen. Abwarten, aber ich erwarte nicht viel. Habe mal wieder eine neue Kreditkarte angefragt. ÜBRIGENS: SEIT ICH DEN ACCOUNT BEI OLYMPUS MARKETS ERÖFFNET HABE WURDEN VIERMAL ILLEGALE TRANSAKTIONEN BEI PAYPAL GETÄTIGT, UND ZWEI DIREKT ÜBER MEINE (JETZT GESPERRTE) KREDITKARTE.

SEI SEHR VORSICHT: DAS GELD IST WEG, UND DEINE KREDITKARTE WIRD, DIREKT ODER INDIREKT) MISSBRAUCHT!

OLYMPUS MARKETS IST EINE ABSOLUTES BETRUG, UND ES IST UNVERSTÄNDLICH DAS DIESES PLATTFORM NOCH IMMER AKTIV IST.

Translation:

HANDS OFF! SCAM!: I paid (voluntarily) over € 14000.00. In July 2019 I tried to quit. Now (October 2019) I have, apart from meaningless comments from the support service ("Thank you for contacting us.This information has been forwarded to your senior account manager who will contact you at the earliest opportunity in order to assist you.For any further inquiries, please do not hesitate to contact us."). All contacts via poorly understandable VoIP, not a single serious answer via email.

And I already had 6 or 7 "Senior Account Managers who are always trying to get more money out of you.

Last Thursday I was called again: "because of problems with authorities we can only now tackle your request. But now it will be resolved". Via my credit card, where they had to secure a security, the refund would take place. WITHOUT MY AGREEMENT WERE ON MONDAY € 7500 OF MY (new, the old one I had already blocked; I have no idea how they found my new credit card number) CREDIT CARD STOLEN, AND VIA BITCOINS TRANSFERRED TO MY OLYMPUSMARKETS ACCOUNT.New balance at Olympus Markets therefore over € 21000.00 - money I probably will never see back. I've already filed a complaint with the police and I have asked my credit card company to retrieve this last unauthorized € 7500.00. I wait and see, but I don't expect much. Once again I asked for a new credit card. BY THE WAY: SINCE I OPENED THE ACCOUNT AT OLYMPUS MARKETS, FOUR ILLEGAL TRANSACTIONS HAVE BEEN MADE AT PAYPAL, AND TWO DIRECTLY VIA MY (NOW BLOCKED) CREDIT CARD.

BE VERY CAREFUL: YOUR MONEY IS GONE, AND YOUR CREDIT CARD WILL BE MISUSED (DIRECTLY OR INDIRECTLY)!

OLYMPUS MARKETS IS AN ABSOLUTE SCAM , AND IT IS INCOMPREHENSIBLE THAT THIS PLATFORM IS STILL ACTIVE.
 

FxMaster

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Translation:

HANDS OFF! SCAM!: I paid (voluntarily) over € 14000.00. In July 2019 I tried to quit. Now (October 2019) I have, apart from meaningless comments from the support service ("Thank you for contacting us.This information has been forwarded to your senior account manager who will contact you at the earliest opportunity in order to assist you.For any further inquiries, please do not hesitate to contact us."). All contacts via poorly understandable VoIP, not a single serious answer via email.

And I already had 6 or 7 "Senior Account Managers who are always trying to get more money out of you.

Last Thursday I was called again: "because of problems with authorities we can only now tackle your request. But now it will be resolved". Via my credit card, where they had to secure a security, the refund would take place. WITHOUT MY AGREEMENT WERE ON MONDAY € 7500 OF MY (new, the old one I had already blocked; I have no idea how they found my new credit card number) CREDIT CARD STOLEN, AND VIA BITCOINS TRANSFERRED TO MY OLYMPUSMARKETS ACCOUNT.New balance at Olympus Markets therefore over € 21000.00 - money I probably will never see back. I've already filed a complaint with the police and I have asked my credit card company to retrieve this last unauthorized € 7500.00. I wait and see, but I don't expect much. Once again I asked for a new credit card. BY THE WAY: SINCE I OPENED THE ACCOUNT AT OLYMPUS MARKETS, FOUR ILLEGAL TRANSACTIONS HAVE BEEN MADE AT PAYPAL, AND TWO DIRECTLY VIA MY (NOW BLOCKED) CREDIT CARD.

BE VERY CAREFUL: YOUR MONEY IS GONE, AND YOUR CREDIT CARD WILL BE MISUSED (DIRECTLY OR INDIRECTLY)!

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First of all, invite the company by using the invite company option to your thread. And if you are unable to locate the option then this thread "Tutorial: How to Invite a company to your thread." will help you to find out.

Note: If you are new to FPA then invitation button will be enabled when your first post reaches 4 days old.
 
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