unique legal scam from new fx company (capitaltrustmarkets) (ctm)

[langtitle=ar]unique legal scam from new fx company (capitaltrustmarkets) (ctm)[/langtitle]

ابتدى الموضوع لما صديف عرفنى بالشركة اللى اسمها كابيتال تراست ماركت وقال انها عندها مميزات كويسة وهى الاسبريد قليل من 0.4 الى 1.4 بيب على اليورو دولار وبتعطى بونص قابل للتداول 50% على الايداع وبالفعل اتاكدت من االمعلومات دية عن طريق الشركة نفسها واكدوا الكلام دة وقررت اعمل ايداع ب 500$ اللى هوة اقل ايداع للحصول على البونص وفعلا اصبحوا 750$ وفتحت تريدات وبعد فترة لقيت التريدات كلهم قفلوا فى نفس الوقت فسالت الشركة قالوا ان التريدات كلها قفلت لما وصلت للاستوب اوت ليفيل اللى هوة 30% من المارجن المحجوز قلت تمام واستعوضت ربنا فى فلوسى وقررت اخوض التجربة مرة تانية بايداع 700$ واخدت بونص 350$ يعنى بقوا 1050 $ وعملت 3 تريدات على اليورو دولار كل واحدة ب 5 مينى وكان المارجن المحجوز 375$ والنهاردة قفلت التريدات كلها على 100% من المارجن المحجوز ولما سالتهم قالوا انها قافلة اوتوماتيك طيب ازاى تقفل على 100% من المارجن المحجوز انا مش عارف يعنى كدة البونص غير قابل للتداول طب لية الكدب من الاول دة اسلوب جديد من اساليب النصب على الناس اللى مش بيفهموا يعنى اية ستوب اوت ليفيل ويعنى اية مارجن محجوز حسبى اللة ونعم الوكيل فى الشركة النصابة وكل اللى بيساعدهم tarek.pngtarek hh.png

[langtitle=ar]new unique scam from capitaltrustmarkets[/langtitle]

the problem started when my friend tell me about ctm capitaltrustmarkets and about their advantages as the spread is low from 0.4 pip to 1.4pip on eur/usd also they give 50% tradable bonus and i asked the compny it self and assure that information
then i deposit 500$ and take 250$ as bonus make trades and
i surprised when all trades closed with each other when i asked them they said all trades closed when the equity =30%of margin then i said ok
and i decided to make that experiment for second time to approve the company scam
i deposit 700$ take bonus 350$ all 1050$ make trades with 1.5 lot standard
margin was 375 $ so the trades will close at 375*30/100=112.5$
but i surprised again when all trades closed when the equity 349.5 how come!!!!!!!
i don't know when i asked the company they said that the trades closed automatically the capitaltrustmarkets is unique scam on all people who don't know the margin and the stopout level and how to calculate tarek hh.pngtarek.png

Back