victim-cms

dax3044

Recruit
Messages
1
victim-cms.png

الصراحة هي أساس نجاح العلاقات والتعاملات مع الآخرين ، أما الكذب والتضليل لغرض سرقة ثقة الناس وبالتالي سلب أموالهم فهذا الفعل شنيع جداً لا يمكن أن يصدر عن إنسان يتسم بالإنسانية بغض النظر عن دينه أو عرقه .

شركة CMS لا أعلم هل أسميه شركة فعلا أم مجرد موقع على الإنترنت . يدار هذا الموقع من قبل شخص يدعي نزار حرب يقيم حسبما أخبرني في بريطانيا وهو من أصل فلسطيني .. يسعى جاهداً لإقناع الناس للدخول والتسجيل في موقعه الذي يحتوي على منصة تداول ، والتي هي حسب استنتاجي مجرد شاشة مرتبطة بالمؤشرات العالمية ، ولكن التداول فيها غير حقيقي حتى وإن اختار العميل تداول حقيقي ، ولدي من الإثباتات والحقائق التي تؤكد ذلك .

وفي حال نجح هذا الرجل في إقناع أي شخص للتسجيل في موقعه ودفع مبلغ من المال ليكن 5000 دولار ، وحول الشخص المبلغ فعلا ، يحاول مع العميل إقناعه ليودع مبلغ آخر بحجة أن هناك امتيازات لن يحصل عليها بهذا المبلغ ، وهذه الامتيازات ستجعله مليونير في غضون وقت قصير ، حتى يضطر العميل لتدبير مبلغ آخر لإيداعه ..

ومن هذه الامتيازات ـ أن الشركة سوف تصدر لك بطاقة ائتمانية يمكنكم من خلال هذه البطاقة الدخول إلى حسابك وتحويل أي مبلغ مالي من حسابك في الشركة إلى البطاقة والتي تمكنك من سحب المبلغ من أي شبكة ATM في بلدك ..

إنها مغريات فعلا ولكن مع الأسف كلها ليست إلا مجرد أكاذيب سأسرد لكم من خلال هذا المقال حقائقها .

كما يخبرك السيد نزار بأنك لا تقلق مع التداول معنا ، فهناك فريق عمل ماهر يعمل على مدار الساعة ، مهمة هذا الفريق هو التواصل معك ، وإيقاف أي صفقة يقوم العميل بفتحها عن طريق الخطأ إذا كان الفريق يمتلك معلومات بأن هذه الصفقة خاسرة ..

وهذه أكذوبة أخرى ، فلا يملك موقعهم أي فريق عمل ، ولا يوقفون اي صفقة خاسرة .

كما أن التوصيات التي يقدمها الموقع لعملائه في الشراء والبيع ، توصيات ذكية جداً بحيث لا يتم إرسال التوصية إلا بعد ارتفاع العملة بما لا يزيد عن 80% من الربح المتوقع حسب المعطيات ، ولكي لا يستفيد العميل إلا مبلغ بسيط جداً .. لأنه لو استفاد العميل مبلغ أكبر من الأرباح من الممكن أن يقوم بعمليات سحب وهذا قد يؤثر على المبلغ الحقيقي الذي يتداول فيه القائم على الموقع .

ما أريد قوله أن العميل يتداول في هذه الشركة بواسطة شاشة وهمية وليست حقيقية ، كالحساب التجريبي ..

أما ما حصل معي شخصياً من خلال تعاملي مع هذه الشركة فقد بدأت في التداول بمبلغ 5000 دولار .

وبعد الإيداع حاول السيد نزار بإقناعي أن هذا المبلغ بسيط ولا يمكن البدء فيه لتحقيق أرباح ، كما أن هناك امتيازات كبيرة في شركتنا حتى تحصل عليها لا بد من قيامك بإيداع مبلغ أكبر .

فقمت بتدبير مبلغ إضافي قدره 10000 دولار وحولته ليصبح المبلغ 15000 دولار . وبعد ساعات ( مجرد ساعات ) اتصل بي وأخبرني بأن هناك حدث عظيم في السوق ، ولا بد ان ترفع رصيدك إلى 100 ألف دولار ..

فأخبرته أنه لا يوجد لدي أبدا هذا المبلغ ولا أملك إلا ما حولته لكم .. فكان لا يخلوا اتصال معه إلا ويحاول معي تدبير مبلغ اضافي . وفي الحقيقة لو كان معي لقمت بتحويله ولكن لا أملكه .

والحقيقة المره أن هذه المبالغ تنزل في حساب السيد ، ويقوم بتشغيلها لحسابه في التداولات الحقيقية ، ونحن لدينا فقط أرقام على شاشات وهمية .

أرسل لي السيد نزار منذ 10 أيام تقريبا توصية شراء على أحد أزواج العملات ، بعد شراء التوصية خسرت 96% من رأس مالي !!! وبقيت اراقب الشاشة على أمل أن ترتفع هذه التوصية القاتلة بدون جدوى .

وبدأت بمراسلة السيد نزار بإيميلات آخرها شديد اللهجة ، ، وبعد الايميل بثواني وشاشة التداول أمامي شاهدت بأن الصفقة أغلقت ورأس مالي عاد كما هو .

واتصل بي وقال لي لماذا انت منزعج ، أصلا فريق العمل قفل الصفقة من امس لما شاف العملة انهارت !!

فريق عملنا هذا يغلق أي صفقة رح تنهار (( غصب عن العميل نفسه )) لاننا نحافظ على العملاء ، لا تشيل أي هم لأي صفقة .

وبما أنني جديد في عالم الفوركس وليس لدي أي معلومات سابقة ، صدقته ولكن .. قلت له منذ ثواني الصفقة كانت مفتوحة وخاسرة ، وتم إغلاقها ، وتاريخ ووقت الإغلاق موضح ، فأصبح يتمتم بكلام غير واضح بأن المنصة كانت معلقة وهذا اللي حصل ، حاول يقنعني بهذا .. حتى تغاضيت عن هذا الموضوع بدون اقتناع .

واستمريت بالعمل معه ،

وقبل يومين دخلت وفتحت صفقة ، وكان معي السيد نزار أون لاين على الايميلات .. وعندما فتحت الصفقة خسرت حوالي 1000 دولار ، فارسلت له إيميل ، وقلت له فتحت صفقة وخسرت .. فوجه لي لوم كبير بأنني كيف أفتح هذه الصفقة وهذا الزوج خسارته كبيرة . ( حسنا ماذا أفعل ؟ ) لم يرد علي !!

أثناء مراسلتنا بدأت الصفقة تهوي بالنزول ، وطلبت منه حل سريع ، ولم يرد علي حتى وصلت الخسارة 5000 دولار !! وبدأ نداء الهامش يضيء .. وأثناء ذلك وضع السيد نزار لنا توصية أخرى أثناء خسارتي ، فسارعت للدخول بها لكي ترفع السالب قليلا ويختفي نداء الهامش .

فخسرت أيضا الصفقة التي وصى عليها وزادت الخسارة .

وصلت الخسارة في الصفقة الأولى إلى 8000 دولار فارسلت له هل أغلق الصفقة أم لا .. فرد علي بأنني تسرعت في فتحها .. وعندما وصلت الخسارة إلى 8600 دولار قمت انا بإغلاق الصفقة ، وسألته أين فريقك للدعم يا رجل الذي أخبرتني فيه ..

فرد علي معليش كانو في اجتماع معليش !!

المهم في نفس اللحظة ولسوء حظي ارتفع هذا الزوج وحقق مكاسب خيالية ، ولو بقيت فيه لكسبت بإذن الله أكثر من 15 ألف دولار .

فأرسلت للسيد نزار حرب ، وأخبرته ، وقال نعم ربح زوج العملة (( ليش سكرت الصفقة ))

حسبي الله ونعم الوكيل

قلت له يا سيد نزار لو تركتني اتداول لوحدي ولم توهمني أن ورائي فريق مراقبة لما تهورت في مثل هذه الصفقات لكن حسبي الله ونعم الوكيل فيك ! لماذا توهم العملاء بأكاذيب ليس لها أي مصداقية .

ولم يبقى في حسابي شيء ..

فطلبت من السيد نزار حرب ، كما قمت بتعديل المنصة في المرة الأولى عندما أرسلت لنا توصية خطأ خسرنا فيها أكثر من 96% من رأس المال .. قم بإيجاد حل للصفقة التي خسرتها باعتمادى على الحقائق الوهمية التي أوهمتني فيها بوجود فريق متابعة . لو تركتني وشأني لما وصلت إلى ما وصلت إليه ، ولكن الحمد لله أولا وأخيرا ..

فقال ( معليش ) و سوف أحاول مع الديلنج لكي يقوم بحذف الصفقة وتعويضك ، اعطيني وقت وارد عليك .

وكانت إحدى أكاذيبه وهو وصل الان إلى ما يريده وهو ان مالي الحقيقي بين يديه ، وانا خسرت كل شيء حسب الارقام التي امامي في المنصة ! .

ولا أعلم هل يوفقون من خلال هذا التضليل وهذه الأكاذيب ؟ حسبنا الله ونعم الوكيل .

حتى البطاقة الإئتمانية التي ارسلوها لي اتضح بأنها ليست لها علاقة بحساب شركتهم وهي مجرد بطاقة مشتريات لا يمكن السحب النقدي منها ولا يمكن ربطها بحسابهم الغبي .. ولكن يصدرونها للعملاء للاستفادة من النسبة التي يمنحهم اياها البنك المصدر للبطاقة .

وللخداع يقومون بإقناعك لوضع عنوانهم بدل عنوانك لتصل عليه بطاقة الإئتمان ، ثم يقومون بفتح الظرف وطباعة شعارهم على البطاقة ثم يعيدون إرساله لك لإيهامك بأن البطاقة صادرة منهم .

طبعا حاولت اتواصل مع كل العناوين اللي موجودة بالموقع ، اتضح ان كلها تبع السيد نزار ، يعني مافي أمل من أي حل ..

وفي الختام أود التوضيح بأنني لم أكتب كل شيء لكي لا يحسب علي شيء غير موثق ، وما كتبته لدي وثائق عليه .. والقائمين على هذه الشركة تعاملاتهم وعلاقاتهم مع العملاء مبنية على الكذب والتضليل لهدف التشجيع على الانضمام إليهم .. فالحذر الحذر ، وأموالنا لا نجمعها بسهولة حتى نضعها هبة للسيد نزار ومن على شاكلته ..
 

Amin EL-HAKIM

Master Sergeant
Messages
306
Translation:

CMSTRADER|Capital Markets Trader|Forex Trading|FX|Online Broker|Stocks

Honesty is the base in the success of the relationship and dealings with others, and lies and deception for the purpose of stealing people's confidence and thus rob them of their money is a very heinous act can not be done by a human being humane regardless of religion or race.

CMS company, I do not know if it can actually be called a company rather than just a website on the Internet. This site is maintained by someone claiming Nizar Harb, who based on what he told me resides in the UK and is of Palestinian origin .. He strives to convince people to enter and register on his website that has a trading platform, which is, based on my assumption, just linked to global indices screen, but trading is never real even if the customer chose real trading, and I have the evidence and the facts that confirm this.

And in case this man succeed in convincing anyone to register for the site and pay the amount of $ 5,000, he keeps trying to convince the customer to deposit an additional amount under the pretext that there are privileges will not get unless you deposit more, and these privileges would make the client a millionaire in a short time, until the client is convinced to raise another amount for deposit ..

One of these privileges that the company will issue you a credit card you can use this card to withdraw from your account using any ATM network ..

These are actually the temptations, but unfortunately, these are only just lies and I will provide you with the reality through this article.

As Mr. Nizar tells you that you do not worry about trading, there is a skilled work team who is working around the clock, the task of this team is to communicate with you, and stop any deal the customer opened by mistake if the team has the information that this deal is loosing ..

This is another lie, they do not have any team, and there's no one stopping any bad deals.

The recommendations provided by the site for its clients in the buying and selling are intelligent in a way that they don't send the recommendations unless after the currency rise to no more than 80% of the profit expected by the data, and so the client does win only a very small amount .. because if the client benefited more, he could withdraw and this may affect the actual amount which the company is actually using for real trading on their own real accounts.

What I want to say is that the customer is trading by fake money and not real, but demo ..

As for what happened to me personally through my dealings with this company, I began trading wit $ 5000.

After my Deposit Mr. Nizar tried to convince me that this simple amount can not make profits, and there is a great privilege in our company with larger deposit.

I arranged an additional $ 10,000 and turned it into a sum of $ 15,000. After hours (just hours) he called me and told me that there is a great event in the market, and we must raise your balance to $ 100k ..

I told him that I never had such amount, and I have transferred all the money I own to you .. and there was not one contact with him where he wasn't trying to push me to deposit an additional amount. Which if in fact I had, I would have transferred , but I didn't.

And the bitter truth is that these amounts are actually in Mr. Nizar's account, which he traded on his own account, and we have only numbers on the fake screens.

Mr. Nizar sent me, around 10 days ago, a buy recommendation on a currency pairs, losing 96% of my capital !!! And remained watching the screen in the hope that this recommendation rises with no hope.

And it began to email Mr. Nizar with a harsh tone, and after a few seconds while watching the trading screen in front of me I saw that the deal was closed and my balance came back as it was.

And he called me and told me why are you upset? The team closed the deal yesterday before currency collapsed !!

Our team closes any deal collapsing ((even against client's will)) because we keep our customers, don't worry about any deal.

Since I'm new to forex, and I do not have any previous information, I believed him but .. I told him since seconds the deal was open and losing, was closed, and the date and time of closure described, he mumbled some words that the platform wasn't updated and this what happened, and tried to convince me, until I dropped the subject without being convinced.

I continued to work with him,

Two days ago, I entered and opened the deal, while having Mr. Nizar Online on emails .. and when I opened the deal, I lost about $ 1000, I sent him an email, and I told him that I opened the deal and lost .. he blamed me saying how do I open this deal and this pair has a big loss. (Well what do I do?) He did not respond !!

During our correspondence the deal began tapering falling, and asked him a quick fix, he did not respond until the loss reached $ 5000 !! And the margin call began to shine .. During this development, Mr. Nizar sent another recommendation during my loss, which I rushed into to recover the negative and the margin call disappears .

And it lost the deal, which he also recommended and the loss increased.

The loss from the first deal reached $ 8,000 so I sent him, should I close the deal or not .. he replied that I rushed to open .. and when the loss got to $ 8600 I closed the deal, and asked him where is your team you told me about ..

He said they were in a meeting !!

Unfortunately, at the same moment, the pair had risen achieved fictional gains, and I would have earned more than $ 15k.

I sent to Mr. Nizar Harb, and I told him, and he said the trade profited ((Why did you close it?))

I told him if you left me on my own and did not convince me there's a control team, I wouldn't have taken that much risk! Why are you just deceiving clients and do not have any credibility.

My account was blown up ..

I asked Mr. Nizar Harb, as you modified the platform the first time when you sent us a recommendation and we lost more than 96% of the capital .. Find the solution for this one. If you left me to trade on my own, I wouldn't have reached what we have reached ..

He said (It's Ok) and I will try with dealing in order to delete the deal and reimburse you, give me the time and I will get back to you.

But he has now reached his goal and my money is with him, and I lost everything according to figures in front of me! .

Even the credit card they sent me turned out that it was not related to the account of their company but simply a purchases card and can not withdraw cash .. but they export to customers to take advantage of the percentage from the issuing bank.

To deceive their convince you to put their address instead of your address so the card reaches them, then they open the envelope and print their logo on the card and then re-send it to you to fool you that the card is issued by them.

Of course, tried to communicate with all the contact info found on the site, it became clear that all were Mr. Nizar's, it means there's no hope of any solution ..

In conclusion I would like to clarify that I did not write everything in order not to claim anything that is not documented, and what I wrote I have documents for .. and those in charge of this company's dealings and relationships with customers base their claims on lies and deception to encourage you to join them .. So beware, and our money is not collect easily so we lay it as gift to Mr. Nizar and his kind
 

Master Yoda

Captain
Messages
2,929
Thank you Amin for translating that!

Can you ask this person to invite the broker to join this thread?
 

Amin EL-HAKIM

Master Sergeant
Messages
306
الرجاء ارسال وصلة الموضوع للشخص المذكور واعلامه بأنّه من المطلوب منه الردّ على الاتهامات بالأدلّة والقرائن أو سيتمّ اعلان هذه الشركة نصّبة من قبل هذا المنتدى
 
Top