HDMIBarnaul Reviews

Review for AAFXTrading.com

H
Russian Federation,
Dec 4, 2016,
Registered user

You recognized !!! What can manipulate prices.
How can you claim that you ECN broker.
You can cancel at any time any price, the warrant.
Undo all orders, and return the original deposit.

Nov 30, 2016 - 1 Star In the continuation of the conversation.
Here's your letter to me.
"
Congratulations!
Your live account request has been approved!

Dear Andrey Kruglyakov,

Congratulations! Welcome to AAFX Trading!

Thank you for your recent application to open a Live Trading Account with AAFX Trading. We have processed your application and are pleased to inform you that your request for a Live Trading Account has been accepted and your just minutes away from taking advantage of our lightning fast price execution and razor sharp spreads.

If you have not yet downloaded our MetaTrader4 Trading Terminal you can do so now by clicking this link AAFX Trading MetaTrader4. or copy the link below
https://download.mql5.com/cdn/web/7747/mt4/aafx4setup.exe

Please write down the following information as it will be used to log into your Trading Account:
Login: 2132517464 "



Nov 29, 2016 - 1 Star Hello.
In the continuation of the conversation.
My account number 2132517464 AAFX Trading Company Ltd.
Here's another warrant.
How to Explain?
In the history of the account;
14784067 2016.11.23 15:40:09 buy 2.87 usdjpy 112.021 111.846 112.842 2016.11.23 15:40:10 111.948 0.00 0.00 0.00 -187.15
lesion 112.021-111.948
In termenale;
'2132517464': order was opened : #14784067 buy 2.87 USDJPY at 112.021 sl: 0.000 tp: 0.000
'2132517464': close order #14784067 buy 2.87 USDJPY at 112.021 sl: 111.846 tp: 112.842 at price 0.000
'2132517464': order #14784067 buy 2.87 USDJPY at 112.021 sl: 111.846 tp: 112.842 closed at price 112.048
to fix profits 112.048-112.021

Nov 24, 2016 - 1 Star Broker fraud.
He pays no income.
I earned good profit on volatility.
Broker deleted from the history of the order and added a positive negative.
My balance has become negative.
I am a broker stole my $ 2,000
Never, under any pretext, do not open an account with this broker.
Evidence:
History in the terminal after they have fixes;
14782242 2016.11.23 14:03:52 sell 1.08 usdjpy 111.147 112.315 109.359 2016.11.23 15:40:35 112.064 0.00 0.00 0.00 -883.75
The history log file;
18: 03: 43,494 '2132517464': order sell market 1.08 USDJPY sl: 0.000 tp: 0.000
18: 03: 59,021 '2132517464': modify order # 14782242 sell 1.08 USDJPY at 111.147 sl: 0.000 tp: 0.000 -> sl: 111.315 tp: 110.359
18: 05: 51,919 '2132517464': close order # 14782242 sell 1.08 USDJPY at 111.147 sl: 111.315 tp: 110.359 at price 0.000
18: 05: 52,043 '2132517464': order # 14782242 sell 1.08 USDJPY at 111.147 sl: 111.315 tp: 110.359 closed at price 111.179
Pay attention to the time of closing the order !!!!
If anyone knows how to return the money to help.

Reply by AAFXTRADING Support submitted Nov 28, 2016 Dear sir,



We have checked in our system and there is no client registered with your name. Can you please tell us your MT4 and we will happy to help you out in this case. Many clients misunderstand our company name and relate us with aaafx.com . Make sure we are www.aafxtrading.com and we have nothing to do with aaafx company thats completely a different company. Email more information to support@aafxtrading.com



Regards,

AAFX TRADING Team

Reply by AAFXTRADING Support submitted Dec 2, 2016 Dear sir,



I have double checked your account and I confirm that you have account with us. I have checked all the history of your account the trades has been reversed in your account due to the violation of the terms and conditions. You have used arbritage EA which is not allowed as clearly written on the website and your EA manipulate the prices and all. No broker in this world will allow you to do that and that is the reason our LP reverse those trades. You can find this terms and condition on this page. https://www.aafxtrading.com/trade-forex/fx-trading-conditions. If you have more questions connect to the live chat support or email to support@aafxtrading.com.



Regards,

AAFX TRADING Team

Review for HiroseUK.com

H
Russian Federation,
Dec 1, 2016,
Registered user

Beware of the broker.

The broker does not pay profit.
Broker cancels profit.
The broker does not want to lose their money,.
Invest your money, and he will be happy to resetting your account.)))