FxGlory stole $6 643.51. They are SCAMMers! Part 2
See English version below.
-------------------------------
FxGlory несколько дней не отвечали на мой запрос, и 2013-07-29 я направил запрос в службу поддержки:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.
Thanks.
2013-07-31 мне отменили запрос на вывод средств и все результаты торговли, оставив на счете $500 (которые я на него депонировал):
Your withdrawal request is rejected for this reason :
Not allowed to withdrawal
Я обратился в онлайн-поддержку за объяснениями, попросил телефон бухгалтерии:
По указанным на сайте телефонам никто не отвечал (звонил много раз в разное время).
2013-08-01 я еще раз обратился в онлайн-поддержку:
и они мне прислали письмо:
Dear Client,
Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.
{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}
На него я тут же ответил:
Hello, Fxglory.
Скажите, пожалуйста, на каком основании вы списали 6643.51 USD с моего счета?
На какое правило вы ссылаетесь?
Что такое "price changes"?
Где хоть какие-то доказательства? Почему я должен верить вашим словам?
В это же время мне удалось дозвониться до них по телефону, и они рассказали то же самое, что написано в письме. На мои вопросы не ответили.
После этого я заказал вывод оставшихся $500 и ждал ответа.
2013-08-06 я написал еще одно письмо:
Здравствуйте, Fxglory Company.
Вы не собираетесь отвечать на мои вопросы?
You are going to answer my questions?
А 2013-08-16 еще раз обратился в онлайн-поддержку:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо
Больше они мне не отвечали.
-------------------------------
FxGlory did not respond to my request few days, and at 2013-07-29 I sent request to online-support:
Hi!
I sent withdrawal request #84794 at 2013-07-26 11:12:25.
Today is 2013-07-29, where is my money?
You say withdrawal may take 1- 24 hours in business days, but 36 hours already left.
Please, resolve this problem as soon as possible.
Thanks.
At 2013-07-31 they canceled my withdrawal request and all trade results, and leave only $500 on account balance (which I deposited):
Your withdrawal request is rejected for this reason :
Not allowed to withdrawal
I contacted the online support for explanations, asked for phone-numbers:
Phone numbers listed on web-site didn't respond (I tried to call many times).
At 2013-08-01 I contact online support again:
and they sent me a letter:
Dear Client,
Our technical team has reviewed your trades precisely. More than 90% of your sent trades have price changes, your sent prices with market prices had large intervals on that time.
According to the rule, your profit and your IB commission will be removed.
Your account will be disabled and just the main primary capital ( fund ) is withdraw-able.
{Your account will be disabled and just the initial investment is withdraw-able}
I immediately replied:
Hello, Fxglory.
Tell me, please, on what basis do you stole 6643.51 USD from my account?
What rule do you refer on?
What is the "price changes"?
Where is any evidence? Why should I believe anything you say?
At the same time, I managed to call them on the phone and they told me the same thing that is written in the letter. My questions still has not answered.
After that, I ordered the withdrawal of the remaining $500, and waited for an answer.
2013-08-06 I wrote another letter:
Hello, Fxglory Company.
You are going to answer my questions?
And at 2013-08-16 write to online support again:
07:06 Please wait, an operator will be with you shortly.
07:07 You are now chatting with Teo .P (Support Department) - Russian Support
07:07 Teo .P: Здравствуйте, меня зовут Тео. Благодарим Вас за обращение с нашей компанией FxGlory. Чем я могу вам помочь?
07:08 Andrii Khatimlianskyi: Я отправлял письмо с вопросами 1-го августа
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На адрес Fxglory Company <accounting@fxglory.com>
07:08 Andrii Khatimlianskyi: На него не ответили
07:08 Andrii Khatimlianskyi: (спам проверял)
07:08 Teo .P: Подождите минутку
07:10 Teo .P: Отправьте свое письмо вновь для получения ответа
07:12 Andrii Khatimlianskyi: Я уже отправлял его еще раз
07:12 Andrii Khatimlianskyi: 6 августа
07:13 Teo .P: Я сообщу чтоб перепроверили ваше письмо
07:13 Andrii Khatimlianskyi: Когда ждать ответа?
07:15 Teo .P: в течении дня, вам ответят в вашу очередь
07:16 Andrii Khatimlianskyi: спасибо
After that were not any answers from them.