YaMarkets.com Review

2.352 • 24 REVIEWS
Updated: Jul 15, 2024
Visit site
YaMarkets is a forex broker. Ya Markets offers the MT4, MT5, MT Mobile, MT Web Trader and cTrader forex trading top platforms. YaMarkets.com offers over 50 forex currency pairs, commodities, cfds, bitcoin and other cryptocurrencies for your personal investment and trading options.

Broker Details

Minimum Trade Size: 0.01
Maximum Leverage: 1000:1 *
Minimum to Open Live: $10
Established: 2016
Address: Law Partners House, Kumul Highway, Port Vila, Vanuatu Postal Address Port Vila, Vanuatu, 212, Vanuatu
Contact: info@yamarkets.com, +357 22030234
Regional offices:
Regulators: FSC Mauritius #C165091, SVGFSA #240812, VFSC #14819
Prohibited countries:
Trading platforms: MT4, MT5, cTrader, WebTrader, Desktop Terminal
Web Trading: ✅ Yes
Mobile Trading: ✅ Yes
ECN: ✅ Yes

Trading Instruments

Currencies: (55+)
Cryptocurrencies: (5+) Bitcoin, Litecoin, Ethereum
CFD: (20+) Gold, Silver, Other Precious Metals, Stock Indexes, Oil, Other Commodities

Trading Conditions

EAs/Robots: ✅ Yes
News Trading: ✅ Yes
Scalping: ✅ Yes

Managed Accounts & Social Trading

MAM: ✅ Yes
Copy Trading: ✅ Yes
Deposit Methods: Bank Wire (BankTransfer/SWIFT), VISA, MasterCard, AstroPay, Bitcoin, Local Bank Deposits, Local Exchangers, PayPal, paytm, PerfectMoney, Skrill, VoguePay
Withdrawal Methods: Bank Wire (BankTransfer/SWIFT), AstroPay, Bitcoin, Skrill
* Offerings and features listed above may vary by account type, jurisdiction, and other factors. Please check the broker's website for more information.
2.352 • 24 REVIEWS

Recent User Reviews of YaMarkets.com

A
Aditya trader
Mumbai, India,
Mar 7, 2020,
Registered user

Best Forex boker (because they pay my salary)

Service use: Live Length of use: over 1 Year
i am trading with Yamarkets limited since 2016 and never had any problem . I Prefer Yamarkets As one of the best broker .
Forex Peace Army
Review moderation team note
5 Star rating removed.

This reviewer signed up at the FPA using a YaMarkets.com email address.  He also pretended to just be a YaMarkets.com client in the forums.

Per FPA policy, the rating on this review has been set to Zero stars.
N
NHTri
Viet Nam, Viet Nam,
Jul 13, 2023,
Registered user

Yamarkets cancelled my withdrawal requests many times without any reason

Service use: Live Length of use: 3-6 Months
Yamarkets won't let me withdraw! the account manager were angry with me when he saw my withdrawal request, he always ask "why you withdraw"? "why you do not deposit"...? He cancelled my withdrawal requests many times without any reason, he told me to deposit before get money back, tried to delay, many times he told me he already transferred money to my wallet, but he can not prove that. They are a really bad broker, bad behavior, we should stay away from Yamarkets.
2 traders have found this review helpful
B
brazzuser
luleburgaz, Turkey,
Dec 13, 2022,
Registered user

SCAM

Service use: Live Length of use: 0-3 Months
You said you paid me $27000. But you paid me a total of $18985. These are $1485, $10000 and finally $7500. I already deposited $10000. So you paid me $8985. But my profit was over $30000. If you still argue that you paid $27000, prove it to me. You, as Yamarkets, do not like your winning customers. Only losers can be with you, right?

Oct 30, 2022 - 1 Star I deposited $10000 in September. I made a profit of around $20000. I created a withdrawal request on 13.10.2022. Today is 31.10.2022 but still not processed. My account has been suspended and their customer support is not responding at all.
!!!IMPORTANT NOTE!!!: YOU CAN DEPOSIT, YOU WIN PROFIT BUT YOU CANNOT WITHDRAW YOUR PROFITS

Oct 12, 2022 - 1 Star I deposited $10000. I made more than $30000 profit in 1 month. Yamarkets has been stalling me for 10 days not to give my profit. YaMarkets and similar brokers only want you to lose. If you win, you will perish.

Reply by YaMarkets submitted Nov 30, 2022 Dear Valuable Client,

We apologize for the inconvenience, As per our records, you have already gotten a withdrawal of $27000 paid. We have found some manipulated trading done by HFT EA, which is not allowed as per the terms and conditions. We have blocked your account permanently.

for any further queries, feel free to email info@yamarkets.com

Thank you
Yamarkets Support team.
2 traders have found this review helpful
B
batafx
kocaeli, Turkey,
Dec 1, 2022,
Registered user

No withdrawals processed for 2 months

Service use: Live Length of use: 3-6 Months
I deposited 3 months ago and started trading. I have been making a request to withdraw money for about 2 months, but it is constantly being rejected. I send an e-mail and they say "will be processed in 48 hours". They said this exactly 3 times. $12000 deposit and around $20000 profit. GET AWAY FROM THIS BROKER QUICKLY. OTHERWISE YOU WON'T GET YOUR MONEY!
1 trader has found this review helpful
S
Sumit
Delhi, India,
Jul 27, 2022,
Guest

Best Experience Broker

Length of use: 6-12 Months
I have fully trust this broker, Amazing services, i got my every withdrawal in just 1 hr from last 6 months. I recommend them
1 trader has found this review helpful
S
Shantnu
colombo, Sri Lanka,
Jun 21, 2022,
Guest

Saisfied broker,

Service use: Live Length of use: over 1 Year
i must say about yamarkets is the best broker in the srilanka , vey good serices , faster withdrawal and very good research team
V
Velmurugan
Tamilnadu, India,
Mar 4, 2022,
Guest

Good support

Service use: Live Length of use: 0-3 Months
Previously I gave negative comment, but yamarkets gave me the best solution

Again I start new account with yamarkets
Hope everything will going better

Feb 26, 2022 - 1 Star Just 3 days before I deposit 41 lakhs Indian rupee in my acc with in 4 minutes thry washout my acc, even I placed headging order in my acc, whenever I have equity of 20,000$ but company pupil suddenly deposit some amount and with in 4 minutes my acc washout, after that I called company pupils Mrs.babitha, no proper results from her... And company owner No 1 fraud Mr.Lalit

I never seen like this fraudulent group, now I'm going to make complaint in delhi cyber crim, commissioner office and CM cell... So please don't trade with this company, All positive reviews are done by company staffs in Google,

Sure I will take action on yamarkets, they collect crores of money in the name of yamarkets bank acc in india,

I have all the evidences and proofs, soon will all of you seen in delhi media about this yamarkets scam
R
Rahul
Delhi, India,
Jan 29, 2022,
Guest

Best Experience Broker

Service use: Live Length of use: 3-6 Months
i am trading with them and they are like excellent services, best educations program and full supportive , they are rapidly growing i have met them in their dubai office. my withdrawal never took more than 2 hr. i have get best experience with them

Aug 22, 2020 - 5 Stars I have started again with ya markets , they have change their operation department and admin department , now they are more professional and better execution and trading conditions now.
V
Vikas
Zirakpur, India,
Jan 16, 2022,
Guest

Excellent broker

Service use: Live Length of use: 6-12 Months
This is Vikas from Chandigarh and m trading with Yamarketa from more than 9 months and I don’t get any issues with them , I recommend them 10 starts
N
nigauri
Tokyo, Japan,
Dec 9, 2021,
Registered user

Scam broker

Service use: Live Length of use: 3-6 Months
This broker suddenly deleted my MT5 account without permission.
My balance of $ 2000 was stolen.
When I contact support about that, I don't get a reply.

Never deposit money with this broker if you don't want to lose your money.

I am preparing to report it to Regulators.
4 traders have found this review helpful
Y
Reply by YaMarkets submitted Dec 29, 2021:
Dear Valued Client,

We apologize for the inconvenience, please share your Mt5 trading account number or Registered email id to verify your concern or email at info@yamarkets.com

Thank you
Support Team