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    Keep Problem discussions civil and lay out the facts of your case. Your goal should be to get your problem resolved or reported to the regulators, not to see how many insults you can put into the thread.

    More info coming soon.

Problem ibcfx e marco rossi

I am having an issue with a company
Hello I’m Alexandra Volpi financial advisor of the IBCFX headquarters located in New Zelanda. IBCFX LTD. took note of the various problems mentioned in this forum and put me in charge to take care personally of each single problem exposed.
Therefore I will personally deal with each situation trying to solve the issues .Not being able to track back real names and not being able to know the number of the account, I urge all those who are waiting for clarification from our side please contact me at the following email address NZCentralOffice@ibcfx.com
It will be my priority to publish on this forum the progress of each case , certain of the goodwill of the administration to work in order to find out in depth and with objectivity about each issue raised, even where there is a suspicion of false truths ' exposed .
Thanking you
alexandra
 
in data 9.1.2014 ho fatto richiesta di prelievo sui miei tre conti e su quello di mia moglie, sono stati rifiutati tutti e quattro, marco rossi da qualche giorno mi ha comunicato che sono bloccati per movimentazione irregolare, la cosa più sorprendente che ha detto?, anche quelli che gestiva lui sono bloccati, come scusa è poco credibile, la prima era che avevano notato delle operazioni contrapposte su due dei miei conti, ma nonostante le mie richieste di indicarmele, non mi hanno mai risposto e sono passati più di due mesi.
 
ciao nel ringraziare l'azienda
dell'interessamento al fine di scoprire con
obbiettività e profondità la questione sollevata, per qualsiasi chiarimento in merito
posso essere tranquillamente contattato
porgo distinti saluti
 
ciao nel ringraziare l'azienda
dell'interessamento al fine di scoprire con
obbiettività e profondità la questione sollevata, per qualsiasi chiarimento in merito
posso essere tranquillamente contattato
porgo distinti saluti

Company representative already replied on your issue, send him email or direct message via FPA forum profile.
 
ciao dimenticavo il conto è 18188 ed altri, compresi affiliati come vengono indicati da Voi.
Hello I’m Alexandra Volpi financial advisor of the IBCFX headquarters located in New Zelanda. IBCFX LTD. took note of the various problems mentioned in this forum and put me in charge to take care personally of each single problem exposed.
Therefore I will personally deal with each situation trying to solve the issues .Not being able to track back real names and not being able to know the number of the account, I urge all those who are waiting for clarification from our side please contact me at the following email address NZCentralOffice@ibcfx.com
It will be my priority to publish on this forum the progress of each case , certain of the goodwill of the administration to work in order to find out in depth and with objectivity about each issue raised, even where there is a suspicion of false truths ' exposed .
Thanking you
alexandra
 
Let's see what happens if ciccio emails the info to the company rep. Maybe things start getting fixed, maybe not.
 
buongiorno
volevo esprimere un mio giudizio
per come la sig.ra volpi si è presentata per conto di ibcfx, è stata modo molto chiara e trasparente, dando spiegazioni molto dettagliate in merito, a suo dire l'azienda ha intenzione di andare in fondo al fine di verificare le lamentele se siano corrette o meno, per una risoluzione dei problemi
le ho inviato l'altro giorno la documentazione che occorre per la verifica delle lamentele dei vari servizi di ibcfx nei miei confronti
posso dire che per verificare la mia documentazione occorre meno di un'ora
se poi i vari servizi incaricati impiegano più del previsto posso da
re ragione al sergente
I really hope so, things doesn't look so encouraging from their end
 
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