In my opinion, YouTradeFx's handling of this case has been poor. Nick007 should have had an answer long before complaining to the FPA.
The problem is that nick007 just filed a lawsuit against YouTradeFx. In my opinion, this shouldn't stop a company from defending itself on all fronts. In the opinions of most corporate lawyers, this is a perfect excuse to claim that they can't comment. This is because any comments could be used in the lawsuit against the company.
In my opinion, factual comments publicly made in a company's defense shouldn't harm a company. Many lawyers disagree and can also cite company policy.
YouTradeFx's lawyers have forbidden George Becker from being able to defend the company. Under those circumstances, it is now impossible to have all the evidence. When the lawsuit ends, then this may be brought back for more evidence and a vote, if appropriate.
There is a special folder reserved for issues that cannot be decided. It has not been used since 2009. I'll leave this open for comments until sometime next week. Then I will then move the case there.
For the record, the FPA has learned from this and from a few other cases where companies delayed answering for extended periods. If YouTradeFx or any other company won't present evidence within a reasonable timeframe, deadlines will no longer be able to be extended over and over again.
Traders, if you are planning to file a civil suit related to a Trader's Court case that hasn't been voted on, please let the FPA know in advance.
In questo modo, non votando il caso, si favorisce una azienda che chiaramente truffa i suoi clienti.
Sopratutto gli si permette di operare come se niente fosse successo, quando da 4 mesi non ha mai risposto ad alcuna domanda.
Hanno solo aspettato il momento per dichiarare che il caso non poteva essere discusso nel forum.
A mio avviso in questo modo non si tutelano i trader che un futuro sicuramente rimarranno truffati da questa società.
Conosco almeno 2 utenti di questo forum che hanno iniziato cause contro questa società, proprio perché non restituiscono i soldi.
Se una società è consapevole di aver sbagliato si comporta scorrettamente come ha fatto fino ad oggi la youtradefx, se invece ci tiene a rimanere leader nel settore, perché è una società seria, allora cerca di risolvere il problema velocemente.
Ci siamo scambiati più di 50 mail ( io, tu e George ) e quante volte george ha risposto alle domande? Mai.. sempre e solo scuse.
Io invece ho sempre fatto quello che mi veniva chiesto, quindi adesso vogliamo premiare la Youtrade senza alcun verdetto?
Se non vogliono risolvere sul forum è giusto che tutti sappiamo che tipo di società è questa..